.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت و فرزانه باهم ميآيندوشاهرخي يکسال ديگر ماندگار شد.
مراسم توديع و معارفه معاونين سياسي و اداري مالي استانداري مازندران دوشنبه برگزار مي شودقرار است مهندس ولي الله فرزانه به سمت معاون اداري و مالي استانداري و محمد جواد قناعت به سمت معاونت سياسي استانداري مازندران منصوب شوند.بنا بر اين گزارش ؛ فرزانه پيش از اين معاون اداري و مالي دادگستري مازندران ...

مراسم توديع و معارفه معاونين سياسي و اداري مالي استانداري مازندران دوشنبه برگزار مي شود.
مرضيه عبوري مشاور استاندار و مسئول روابط عمومي استانداري مازندران  گفت : قرار است در طي مراسمي با حضور مسئولين محلي و کشوري مهندس ولي الله فرزانه به سمت معاون اداري و مالي استانداري و محمد جواد قناعت به سمت معاونت سياسي استانداري مازندران منصوب شوند.

بنا بر اين گزارش ؛ فرزانه پيش از اين معاون اداري و مالي دادگستري مازندران بوده است و همچنين محمد جواد قناعت که مسئول حراست دانشگاه آزاد قائم شهر مي باشد مسئوليت ستاد دکتر احمدي نژاد در مازندران را عهده دار بوده است.

همچنين  قرار است اميد نيک نژاد که هم اکنون مدير باشگاه خبرنگاران جوان مازندران است ، به جاي مرضيه عبوري در سمت مدير روابط عمومي استانداري مازندران انجام وظيفه نمايد.

همچنين گفته مي شود نصير الديني شاهرخي که اکنون معاون عمراني استانداري مازندران است، با تشخيص شفقت استاندار مازندران تا يک سال ديگر در اين ماموريت انجام وظيفه نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.